Veel gestelde vragen Haakpatronen

Veel gestelde vragen en de antwoorden over haakpatronen van Haked.nl lees je hier.

Bestellingen via Haked.nl

  • Waarom moet ik mijn postcode en land invullen bij het bestellen?
    • Wanneer je een haakpatroon besteld heb ik geen postcode of adresgegevens van je nodig.  Echter, mijn webshop omgeving vindt dat je verplicht deze gegevens moet invoeren, dat kan ik niet wijzigen. Je mag wat mij betreft een fictieve postcode gebruiken, als je niet je eigen postcode wil invoeren. Bestel je haaknaalden of stopnaalden? Vul dan de juiste adresgegevens in, dan weet ik waar je pakketje heen moet.
  • Ik heb een bestelling geplaatst en nu hoor ik niks.
    • Na je bestelling ontvang je altijd een mail. Of met de betaalgegevens of met een downloadlink. Heb je niks ontvangen? Stuur dan een mailtje naar margot@haked.nl.
  • Ik heb geen mail ontvangen.
    • Heb je je mailadres goed ingevuld? Regelmatig zie ik mailtjes binnenkomen van mailadressen die verkeerd zijn ingetypt, de meeste spelfouten haal ik er wel uit, maar check voor de zekerheid altijd je mailadres.
    • Heb je een live, icloud of hotmail account? Houd dan ook de spambox goed in de gaten! Nog steeds niks ontvangen? Mail mij dan op margot@haked.nl.
    • Spamfilters die te sterk afgesteld staan kunnen mailings tegenhouden. Op die manier kun jij mijn mail niet ontvangen. Je kan bij je eigen provider nagaan waarom de mail tegengehouden wordt en waar je hem alsnog kan lezen.
    • Mocht je de mail met betaallink of gegevens niet ontvangen, dan kun je mij je 06-nummer mailen. Ik stuur je dan de betaallink of gegevens via whatsapp of een bericht, wat je liever hebt.
  • Hoef ik geen afleveradres in te vullen?
    • Wanneer je een haakpatroon koopt hoef je geen afleveradres in te vullen. Je krijgt de haakpatronen toegestuurd via de mail, middels een downloadlink. Wanneer je haakaccessoires koopt kun je een afleveradres invullen, dan stuur ik de bestelde producten zo snel mogelijk naar je toe.

Betalingen

  • Wat is een betaalbewijsje?
    • Met een betaalbewijs bedoel ik een screenshot van de betaling via internet bankieren. Betaling tussen verschillende banken kan nog wel eens op zich laten wachten. Door een betaalbewijsje te sturen via de mail, kan ik direct je bestelling doorsturen. Betaal je via de Rabobank dan hoeft dit niet, aangezien ik zelf ook een rekening heb bij de Rabobank en deze betalingen altijd direct overgeboekt worden.
    • Vanaf mei 2019 zullen bankbetalingen binnen Nederland direct zichtbaar zijn. Vanaf dat moment zullen bestellingen betaald via bankoverschrijving vrijwel direct doorgestuurd worden. (Let op; bankoverschrijvingen zijn nog steeds een handmatige handeling, wil je direct je bestelling ontvangen? Betaal dan met Paypal)
  • Ik heb geen email ontvangen.
    • Spamfilters die te sterk afgesteld staan kunnen mailings tegenhouden. Op die manier kun jij mijn mail niet ontvangen. Je kan bij je eigen provider nagaan waarom de mail tegengehouden wordt en waar je hem alsnog kan lezen.
    • Mocht je de mail met betaallink of gegevens niet ontvangen, dan kun je mij je 06-nummer mailen. Ik stuur je dan de betaallink of gegevens via whatsapp of een bericht, wat je liever hebt.

Haakpatronen van Haked.nl

  • Wanneer krijg ik de haakpatronen?
    • De haakpatronen worden verstuurd als de betaling is ontvangen. Heb je vragen hierover? Mail mij dan.
  • Mag ik de haakpatronen kopiëren of delen?
    • Nee, dit mag niet. Alle haakpatronen zijn ontwikkeld door Haked – Margot Oldenbeuving, op alle haakpatronen zit Copyright. De haakpatronen van Haked kan en mag je alleen op deze website kopen. Misbruik kan worden gemeld op margot@haked.nl. Mocht je vragen hierover hebben mail me gerust.
  • Ik zoek een haakpatroon van….
    • Zie het uitgebreide antwoord hieronder bij gehaakte amigurumi’s.

Gehaakte amigurumi’s

Haked.nl is gespecialiseerd in handpoppen en vingerpoppetjes. Meestal komen deze figuren uit prentenboeken. Zodoende worden deze haakpatronen veel gebruikt in bibliotheken en op scholen. Naast een handpop of vingerpoppetje worden er vaak haakpatronen ontwikkeld voor een amigurumi of ander figuur.

  • Welke materialen heb ik nodig voor een haakpatroon?
    • Bij elk haakpatroon zit een duidelijke beschrijving van de gebruikte materialen. Zo weet je precies welke garen je in huis moet halen om het haakpatroon te kunnen haken.
  • Heb je ook een haakpatroon van….?
    • Al mijn haakpatronen vind je op deze website haked.nl. Gebruik eventueel de zoekfunctie op de website. Mocht je een haakpatroon zoeken die ik nog niet online heb staan? Mail me dan op margot@haked.nl.
    • Let op; het ontwikkelen van een haakpatroon kost tijd, daarnaast heb ik altijd klussen liggen die eerst gedaan moeten worden. Een haakpatroon kan dus helaas niet binnen korte tijd ontwikkeld worden. Wanneer je mij mailt geef daarom altijd aan wanneer je een haakpatroon zou willen gebruiken.
    • Hou er ook rekening mee dat ik niet van alle figuren een haakpatroon mag maken. Ik moet toestemming hebben van de auteur om een haakpatroon te mogen ontwikkelen.

Retouren

Het is niet mogelijk haakpatronen te retourneren. Weet je niet zeker of het haakpatroon is wat je zoekt, of of je mijn haakpatronen leuk vindt? Neem dan contact met me op of bestel een gratis haakpatroon om het even uit te proberen.

Bestel je haakaccessoires en wil je deze retour sturen dan betaal je zelf de verzendkosten. De verkoop van haakaccessoires zie ik als een extra service, ik maak hier geen winst op. Ik hoop op je begrip hiervoor. Bij het bestellen in mijn webshop ga je akkoord met deze voorwaarden.