Hulp nodig? Bel ons of neem contact op via whatsapp

Hieronder lees je de meest gestelde vragen met betrekking tot het bestellen, betalen en verzenden van haakgaren en andere producten.

Bestellingen via Haked.nl

  • Waarom moet ik mijn gegevens invullen bij het bestellen van een digitaal haakpatroon?
    • Wanneer je een haakpatroon besteld heb ik geen postcode of adresgegevens van je nodig.  Echter, mijn webshop omgeving vindt dat je verplicht deze gegevens moet invoeren, dat kan ik niet wijzigen. Je mag wat mij betreft een fictieve postcode gebruiken, als je niet je eigen postcode wil invoeren. Bestel je haaknaalden of stopnaalden? Vul dan de juiste adresgegevens in, dan weet ik waar je pakketje heen moet. Controleer zelf je mailadres, een fout ingevoerd mailadres kan ik normaal controleren aan de hand van de ingevoerde gegevens. Vul je niet de juiste gegevens in, dan kan ik dit niet controleren. 
  • Ik heb een bestelling geplaatst en nu hoor ik niks.
    • Na je bestelling ontvang je altijd een mail. Of met de betaalgegevens of met een downloadlink. Heb je niks ontvangen? Stuur dan een mailtje naar margot@haked.nl.
  • Ik heb geen mail ontvangen.
    • Heb je je mailadres goed ingevuld? Regelmatig zie ik mailtjes binnenkomen van mailadressen die verkeerd zijn ingetypt, de meeste spelfouten haal ik er wel uit, maar check voor de zekerheid altijd je mailadres.
    • Heb je een live, icloud of hotmail account? Houd dan ook de spambox goed in de gaten! Nog steeds niks ontvangen? Mail mij dan op margot@haked.nl.
    • Spamfilters die te sterk afgesteld staan kunnen mailings tegenhouden. Op die manier kun jij mijn mail niet ontvangen. Je kan bij je eigen provider nagaan waarom de mail tegengehouden wordt en waar je hem alsnog kan lezen.
    • Mocht je de mail met betaallink of gegevens niet ontvangen, dan kun je mij je 06-nummer mailen. Ik stuur je dan de betaallink of gegevens via whatsapp of een bericht, wat je liever hebt.
  • Hoef ik geen afleveradres in te vullen?
    • Wanneer je een haakpatroon koopt hoef je geen afleveradres in te vullen. Je krijgt de haakpatronen toegestuurd via de mail, middels een downloadlink. Wanneer je haakaccessoires koopt kun je een afleveradres invullen, dan stuur ik de bestelde producten zo snel mogelijk naar je toe.

Betalingen

  • Hoe kan ik betalen op Haked.nl?
    • Via IDeal, Paypal, Bancontact of directe bankoverschrijving. Betaling gaat middels mijn betaalprovider Mollie. Mollie selecteert streng op bedrijven die hun diensten mogen gebruiken. Hiervoor betaal ik kosten aan Mollie om gebruik te mogen maken van hun diensten.
  • Ik heb geen email met gegevens ontvangen.
    • Spamfilters die te sterk afgesteld staan kunnen mailings tegenhouden. Op die manier kun jij mijn mail niet ontvangen. Je kan bij je eigen provider nagaan waarom de mail tegengehouden wordt en waar je hem alsnog kan lezen.
    • Mocht je de mail met gegevens niet ontvangen, dan kun je mij je 06-nummer mailen. Ik stuur je dan de gegevens via Whatsapp

Verzenden

Leveringen tijdens de Corona-lockdown; houd er rekening mee dat leveringen tijdens de lockdown vertraging kunnen oplopen door drukte bij pakketdiensten. Bestel op tijd. Bestellingen worden doorgaans binnen enkele werkdagen verzonden.

Haakpatronen zijn ten alle tijde digitaal en worden direct na betaling getoond, middels een download link welke ook via de mail wordt verstuurd. 

Voor het verzenden van haakaccessoires betaal je in de meeste gevallen verzend- en verwerkingskosten.

Nederland

In Nederland hanteer ik de volgende kosten;

  • Gratis verzenden – Op geselecteerde producten
  • Envelop – € 1,45 (PostNL)
  • Brievenbuspakket – € 4,95
  • Pakket – € 4,95
  • Het is ook mogelijk je pakket af te halen in Assen, je ontvangt dan van mij bericht wanneer je pakket klaar ligt.

België

Vanwege nieuwe regelgeving ben ik genoodzaakt voor België altijd pakketkosten te hanteren. Brievenbuspakketjes tot en met 300 gram mogen mee voor het lage tarief. Daarboven gaat alles voor het standaard pakkettarief. Alle zendingen worden verstuurd met Track en Trace code, zo kun je je zending blijven volgen. Voor België zijn de verzendkosten;

  • Producten die in Nederland gratis worden verzonden – € 7,95
  • Envelop – € 7,95
  • Brievenbuspakket – € 9,95
  • Pakket – € 9,95

In de winkelwagen wordt automatisch de hoogste klasse berekent. Mocht je geen verzendkosten willen betalen? Dan heb je de mogelijkheid om de bestelling bij mij op te halen in Assen. Stuur me daarvoor een mail op margot@haked.nl

Pakketjes worden verzonden via GLS. GLS geeft via de mail een tijdstip aan wanneer je het pakketje kan verwachten en heeft zelfs mogelijkheid voor een contactloze overdracht. In de meeste gevallen ontvang jij je pakket binnen 24 uur na verzending.

Retouren

Het is niet mogelijk haakpatronen te retourneren. Weet je niet zeker of het haakpatroon is wat je zoekt, of of je mijn haakpatronen leuk vindt? Neem dan contact met me op of bestel een gratis haakpatroon om het even uit te proberen.

Bestel je haakgaren of haakaccessoires en wil je deze retour sturen dan betaal je zelf de verzendkosten. Je krijgt de waarde van de producten terug gestort op je rekening, via de betaalprovider Mollie.

Weet je niet zeker welk garen je moet bestellen? Het is mogelijk samples aan te vragen, je betaalt dan € 3,95 voor 5 kleuren garen. Je ontvangt een envelop met per kleur ongeveer 10 cm garen. Uiteraard zijn de garens gemerkt zodat je weet welke kleurnummers het zijn. Wil je meer kleuren ontvangen, dan betaal je een meerprijs. Neem contact met me op voor meer informatie.

Bij het bestellen in mijn webshop ga je akkoord met deze voorwaarden.