Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen en de antwoorden over haakpatronen van Haked lees je hier.

 

  • Ik heb een bestelling geplaatst en nu hoor ik niks.
    Na je bestelling ontvang je altijd een mail. Of met de betaalgegevens of met een downloadlink. Heb je niks ontvangen? Stuur dan een mailtje naar margot@haked.nl.
  • Heb je een live of hotmail account? Hou dan ook de spambox goed in de gaten!
  • Wat is een betaalbewijsje?
    • Met een betaalbewijs bedoel ik een screenshot van de betaling via internet bankieren. Betaling tussen verschillende banken kan nog wel eens op zich laten wachten. Door een betaalbewijsje te sturen via de mail, kan ik direct je bestelling doorsturen. Betaal je via de Rabobank dan hoeft dit niet, aangezien ik zelf ook een rekening heb bij de rabobank en deze betalingen altijd direct overgeboekt worden.
  • Hoef ik geen afleveradres in te vullen?
    • Wanneer je een haakpatroon koopt hoef je geen afleveradres in te vullen. Je krijgt de haakpatronen toegestuurd via de mail, middels een downloadlink. Wanneer je haakaccessoires koopt kun je een afleveradres invullen, dan stuur ik de bestelde produten zo snel mogelijk naar je toe.
  • Wanneer krijg ik de haakpatronen?
    • De haakpatronen worden verstuurd als de betaling is ontvangen.
  • Mag ik de haakpatronen kopiëren?
    • Nee, dit mag niet. Alle haakpatronen zijn ontwikkeld door Haked – Margot Oldenbeuving, op alle haakpatronen zit Copyright. De haakpatronen van Haked kan en mag je alleen op deze website kopen. Misbruik kan worden gemeld op margot@haked.nl. Mocht je vragen hierover hebben mail me gerust.